obey-robots.txt
26 April 2015, 21:24
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 85% [89 stemmen]
85% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 15% [16 stemmen]
15% [16 stemmen]

Stemmen: 105
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Onderwerp bekijken
Post hier opmerkingen over digitale televisie. Signaalkwaliteit, meer zenders etc.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Foutcodes Horizon

magicwizz
Dan zou je als het goed is als je er een lan kabel op aansluit laten verbinden met een laptop. Dan zou het ipadres 192.168.192.1 moeten zijn en kun je inloggen op de Horizon.
 
PdK
Nadat ik mijn netwerkkaart een vast IP had gegeven lukte het om in de instellingen van de Horizon te komen en heb de optie van het thuisnetwerk omgezet naar Bestaand (zie JPG)
Helaas lukt het nu niet meer om in te loggen op de Horizon, ook niet met http://gwlogin

Op de TV ben ik toen in het hoofdmenu naar Opties gegaan en heb weer een poging gedaan om mijn thuisnetwerk in te stellen.
Ook deze keer kreeg ik dezelfde foutmeldingen als voorheen.

Volgens mij is de box gewoon naar zijn grootje.
Gelukkig heeft de monteur dinsdag een reserve Horizon bij zich.

PdK voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
magicwizz
Als je hem hebt ingesteld onder bestaand wordt je ipadres ook anders om in te loggen op je horizon. Je box is niet naar z'n grootje maar het ipadres is dan gewoon ineens anders.

Als je hem insteld via het 192 adres staat je thuisnetwerk in ieder geval ingesteld. Je moet daarna je netwerkkaart weer automatisch op IP laten zoeken en zou je in status zien dat je laptop/pc wel een ip krijgt van de horizon. Je ziet hier dan ook bij standaard-gateway een ipadres in staan waarmee je weer bij je horizonbox kan komen.

Smile Het is even wat experimenteren in het begin maar daarna zul je merken dat dat ook steeds makkelijker allemaal gaat .
 
PdK
Hij doet 't! Grin

Na het eten dacht ik, ik probeer nog een keer het thuisnetwerk te installeren en het ging nog goed ook.
De melding dat ik geen abbonement op de zenders had is nu ook weg.
Geen idee waarom het nu in 1 keer lukt, kan het zijn dat UPC iets heeft veranderd?

Automatisch samengevoegd met vorige post op: september 27 2012 17:49:50:
Edit donderdag:

Hartelijk dank Magicwizz voor je hulp en je geduld! :-)
Hieronder staat de oplossing waarom het eerst niet wilde lukken:


U heeft een UPC-pakket besteld met Horizon TV. Hiervoor onze hartelijke dank. Bij het installatiepakket hoort een Horizon Mediabox. We hebben geconstateerd dat bij een aantal Horizon Mediaboxen met een specifiek serienummer problemen konden optreden tijdens de installatie.

Uit onze gegevens blijkt dat u een Horizon Mediabox met een dergelijk serienummer heeft ontvangen, of binnenkort ontvangt. Mogelijk heeft u (of de monteur) de installatie niet kunnen voltooien vanwege een foutmelding 1080.

Opgelost
Het probleem is inmiddels opgelost en u kunt volledig gebruik maken van de Horizon Mediabox. Voordat u doorgaat met de installatie verzoeken wij u de Horizon Mediabox tenminste 30 seconden van de stroom te halen. Hierna kunt u de installatie voltooien.
Gewijzigd door PdK op 27 september 2012, 17:49
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Foutcodes Horizon', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
mogelijkheden Horizon mediabox UPC Digitale televisie 5 25 april 2015, 08:45
UPC Horizon Mediabox Algemeen 1 21 april 2015, 11:55
Met Horizon opnemen Helpdesk 3 20 april 2015, 13:10
Horizon gebruiksaanwijzing UPC Digitale televisie 1 19 april 2015, 12:25
Horizon energieverbruik Algemeen 3 16 april 2015, 09:58
Goedenavond bezoeker
Inloggen
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Popeye04:45:59
Frans01307:03:34
dokie 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

18 februari 2015, 12:04
Doe de Enquête op het Forum bij UPC Digitale Televisie en stem voor behoud van SYFY!!!

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

Klacht over UPC?
Meld uw klacht over UPC aan Coax.nl de Kabel Belangen Vereniging.
Post óók uw klacht hier in het forum zodat lotgenoten kunnen reageren!
Snel nieuw onderwerp posten
Snel nieuw onderwerp posten

Betreft:


Lid van COAX?:


Voornaam:

Achternaam:

Adres:

Postcode: Woonplaats:

E-mail:

Telefoonnummer:

Modem:

Provider:


Onderwerp:

Uw bericht: