obey-robots.txt
05 December 2016, 21:37
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [90 stemmen]
83% [90 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [18 stemmen]
17% [18 stemmen]

Stemmen: 108
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken

cisco e2000 op de upc cisco 3925

eagleray
ik heb sinds gisteren mijn abonnement veranderd en nieuwe modem gekregen de 3925 van cisco

in de oude situatie had ik mijn eigen router de cisco e2000 achter het modem zitten om het signaal te splitten naar diverse computers en media players, deze situatie wil ik behouden met het nieuwe modem

al hoewel mijn kennis van internet en netwerk instellingen en verbindingen niet erg groot is heb ik het met het vorige modem wel voor elkaar gekregen om alles werkende te krijgen
maar met het nieuwe modem niet

ik snap dat de router eigenlijk niet meer nodig is omdat er nu wifi en verschillende poorten op de modem zitten maar dit betekend dat ik verschillende draden moet gaan trekken naar de plaats van het nieuwe modem en dit is geen optie

misschien is het een heel eenvoudig dingetje dat moet worden omgezet in het modem maar ik krijg het niet voor elkaar

internet kabel direct op pc werk wel dus de verbinding met internet is aanwezig

graag jullie hulp

alvast bedankt

Popeye
Heb je de rooter al eens gereboot?
Probeer ook deze methode eens.
Alles uitzetten
modem aan , router aan, pc aan steeds 2 minuten wachten voordat je het volgende app aanzet.
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

eagleray
zal eens proberen

bedankt popeye

Automatisch samengevoegd met vorige post op: augustus 17 2012 18:54:32:
ik heb alles gereset zoals je zij en helaas er gebeurd niets de 3925 laat niets door naar de e200 maar wel naar een pc

help!!!!
Gewijzigd door eagleray op 17 augustus 2012, 18:54

Popeye
Lijkt erop dat je die E2000 nu als switch ge bruikt ipv als router.

Heb je de uitgang van je modem wel in de gele internet ingang van je router gestopt?
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

eagleray
inderdaad de e2000 gebruik ik als switch omdat ik anders drie keer een draad moet trekken vanuit de meterkast om alles apart te voeden(internet)

en de kabel gaat in de gele poort van de e2000 dat is geheel oke

Popeye
Als je hem als switch gebruikt dan heb je de internet kabel in een van de lan poorten van je e2000 en niet in de gele.

Dat werkt alleen als je modem dhcp kan en je het lan netwerk van je e2000 in een andere range zet.

Maar je zegt dat je internet in de gele aansluiting hebt geprikt. Dan werkt ie gewoon als router. Je router moet dan ook op dhcp staat en je moet eventueel poorten openzetten.
Popeye

eagleray
ik was er inderdaad achter gekomen dat de kabel niet in de gele moet want ik gebruik hem alleen als switch in deze situatie

maar als ik hem op poort 1 set en de andere computers op poort 2, 3 en 4 dan heb ik maar op 1 van de computers internet en de andere twee niet

dhcp in de e200 heb ik uitgezet

maar 1 pc komt nu door (poort 4)

nog andere ideeen ?

nog maals het aanpassen van de instellingen in de router gaat voor mijn al erg ver dus misschien zie ik iets heel makkelijks over het hoofd

alvast bedankt voor zo ver

Popeye
Kennelijk heeft die cisco geen dhcp. dus moet je je e2000 gewoon als router inzetten. Oftewel in de gele inprikken, maar zorg dan wel voor een ander subnet.
Popeye

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'cisco e2000 op de upc cisco 3925', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Horizon veroorzaakt lag op Cisco 3925 Eigen netwerk 16 26 maart 2015, 16:36
modem 3925 en router UPC met eigen modem of router 7 02 februari 2015, 10:10
Cisco EPC 3925 packetloss Eigen netwerk 3 18 oktober 2014, 22:54
Chromecast en UPC-cisco router Hardware instellingen 1 02 juni 2014, 22:44
HDMI probleem met CISCO MediaBox HD DVR UPC Digitale televisie 55 27 december 2013, 11:38
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Popeye01:20:43
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

18 februari 2015, 12:04
Doe de Enquête op het Forum bij UPC Digitale Televisie en stem voor behoud van SYFY!!!

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer