obey-robots.txt
05 December 2016, 19:35
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [90 stemmen]
83% [90 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [18 stemmen]
17% [18 stemmen]

Stemmen: 108
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klacht over UPC? Post hier je UPC klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken

Ik wil van UPC af, wat kan ik doen?

Profisound
Ik heb zo de balen van dat UPC dat ik er zo snel mogelijk van af wil.

Tv zenders vallen regelmatig weg, internet wordt ik helemaal gek van.
Als ik even snel een film wilt downloaden met mijn 50mb verbinding krijg ik maar 10 of soms zelfs minder., dus zit je nog uren te wachten op je download.
Maar als klap op de vuurpijl, als we willen bellen met de vaste telefoon moeten we eerst de modem resetten, hoezo middeleeuws?

Er is nu 2 keer een monteur geweest en ik heb 2 keer een nieuwe modem gehad,
maar het probleem lag wel bij mij hier in huis zodat ik nu al 2 keer 69 euro hebt moeten betalen aan die oplichtersbende!

Ik ga niet nog eens een derde keer bellen want ik heb mijn buik er van vol.
Dus ik zou graag willen weten of ik op een of andere manier van mijn contract af kan komen.

Alvast bedankt!
 
magicwizz
Profisound schreef:

Ik heb zo de balen van dat UPC dat ik er zo snel mogelijk van af wil.

Tv zenders vallen regelmatig weg, internet wordt ik helemaal gek van.
Als ik even snel een film wilt downloaden met mijn 50mb verbinding krijg ik maar 10 of soms zelfs minder., dus zit je nog uren te wachten op je download.
Maar als klap op de vuurpijl, als we willen bellen met de vaste telefoon moeten we eerst de modem resetten, hoezo middeleeuws?

Er is nu 2 keer een monteur geweest en ik heb 2 keer een nieuwe modem gehad,
maar het probleem lag wel bij mij hier in huis zodat ik nu al 2 keer 69 euro hebt moeten betalen aan die oplichtersbende!

Ik ga niet nog eens een derde keer bellen want ik heb mijn buik er van vol.
Dus ik zou graag willen weten of ik op een of andere manier van mijn contract af kan komen.

Alvast bedankt!


Als eerste geef je aan dat je 2x een monteur thuis hebt gehad die 2x ook het modem heeft vervangen. Maar dan geef je ook nog eens een keer aan dat volgens de monteur het probleem bij je binnen ligt en dat je voorrijkosten moet betalen. Wat ik nu niet zie staan is waar het probleem binnen zit volgens de monteur. Toen de monteur de eerste keer al aangegeven heeft dat je binnen een mogelijk probleem hebt in de aansluitingen heb je dat toen opgelost toen je een 2e keer ging bellen? Heeft de monteur laten zien dat de snelheid op zijn eigen laptop (via een LAN kabel) ook zo langzaam is? Is de LAN kabel al een keer vervangen?

Als je draadloos probeert te downloaden dan zijn de snelheden ook niet altijd haalbaar omdat je dan afhankelijk bent van je draadloze netwerkkaart.

Probeer eens met een laptop van iemand anders verbinding te maken via je modem met een korte netwerkkabel(Zit meestal bijgeleverd in de doos van de modem) en kijk of je dan nog steeds de te lage snelheden haalt.
 
Jordy-UPC
@Profisound,

Vervelend om te horen dat je problemen ervaart. Wij ontvangen graag je gegevens zodat we kunnen kijken wat er mis is gegaan en wat we voor je kunnen betekenen.

Zou je een persoonlijk bericht via dit forum willen sturen met daarin je klantgegevens? Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ik wil van UPC af, wat kan ik doen?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Popeye03:32:19
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

18 februari 2015, 12:04
Doe de Enquête op het Forum bij UPC Digitale Televisie en stem voor behoud van SYFY!!!

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer