obey-robots.txt
07 December 2016, 23:11
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [90 stemmen]
83% [90 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [18 stemmen]
17% [18 stemmen]

Stemmen: 108
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Draadloze router werkt alleen op 1 pc

bj026
Ik heb een Linksys router WAP54G. Eerst konden wij alijd (hiervoor hadden we ADSL) met meerdere pc internetten maar nu lukt dit niet. Ik kan maar met 1 pc op internet. Als ik later me de andere pc wil internetten dan moet ik de UPC modem resetten. Lijkt mij dat ik met deze router toch ook met verschillende pc's tegelijk kan internetten. Erg lastig zo. Wie weet wat ik kan doen?

Popeye
Hoe heb je de linksys aangesloten? Als switch of als router?
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

bj026
om eerlijk te zijn geen idee. Ik heb de instructies gevolgd van de CD rom. Daar staat niets bij van switch of router. Hoe kan ik dit zien ?
Gewijzigd door bj026 op 13 maart 2008, 09:35

Forrestma-UPC
bj026 schreef:
om eerlijk te zijn geen idee. Ik heb de instructies gevolgd van de CD rom. Daar staat niets bij van switch of router. Hoe kan ik dit zien ?

Met de router is het mogelijk om met meerdere pc's te internetten. Ik raad je aan om de helpdesk van Linksys te bellen voor de juiste instellingen, het nummer is 0800-0200101.
Ik ben samen met 4 collega's vanuit UPC aangesteld als 'helper' op diverse forums. Het doel is om oplossingen aan te dragen bij algemene klantproblemen. Wij zullen wellicht niet overal en direct op kunnen reageren, maar proberen wel alles te lezen en waar nodig actie te ondernemen.

Popeye
Het aansluiten van een router is een complexe zaak. Een goede uitleg kun je hier vinden. Lees in dat geval ipv Livebox UPC modem.

Kijk even naar deze post en volg beide links daar genoemd.
http://orange.geb...ad_id=1978
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Draadloze router werkt alleen op 1 pc', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
modem 3925 en router UPC met eigen modem of router 7 02 februari 2015, 10:10
Cisko router en intern statisch ip-adres Eigen netwerk 1 18 januari 2015, 14:52
UPC werkt aan verhelpen grote internetstoring voordat WK voetbal begint Storing 1 14 juni 2014, 11:11
Chromecast en UPC-cisco router Hardware instellingen 1 02 juni 2014, 22:44
andere router UPC-official gedeelte 2 09 januari 2014, 11:10
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Popeye02:29:50
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

18 februari 2015, 12:04
Doe de Enquête op het Forum bij UPC Digitale Televisie en stem voor behoud van SYFY!!!

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer