obey-robots.txt
05 December 2016, 19:35
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [90 stemmen]
83% [90 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [18 stemmen]
17% [18 stemmen]

Stemmen: 108
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klacht over UPC? Post hier je UPC klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken

Erger kunnen ze het niet maken!

JKforyou
Ik woon in de Neder-Betuwe en heb nu alleen kabel TV van UPC. Mijn internetsnelheid is nu superlaag en omdat KPN voor mij helaas geen optie is omdat ik (te)ver van de centrale wilde ik in zee met UPC.

Nadat ik informatie had ingewonnen bij de UPC infobus wilde ik me 's avonds aanmelden bij UPC voor 50MB alles in 1 voordeelpakket. Bij het invoeren van de postcode kreeg ik echter de melding "Neem contact met ons op. De beschikbaarheid van het product op de door u opgegeven postcode en huisnummer kan niet online worden bevestigd. Neem s.v.p. contact op met een van onze medewerkers van de verkoopservice om uw bestelling af te ronden. Bel: 0900-22 33 777(€ 0,10 p/m).

Met goed vertrouwen belde ik het (te dure) informatienummer en kreeg na lang wachten een helpdesk medewerker aan de lijn. Na uitleg vroeg de man om een momentje om één en ander voor me uit te zoeken. Na 7 minuten wachten kwam hij terug aan de telefoon met de mededeling dat aansluiting helaas niet mogelijk is omdat wij in een woon collectief zouden wonen (wat niet het geval is). Dit heb ik hem dan ook uitgelegd maar hij kon verder niets voor me doen. € 2,10 armer en niets opgeschoten heb ik vervolgens maar een email gestuurd naar UPC en daarin al het eerder besprokene uitgelegd.

Dat is inmiddels een week geleden en tot op dit moment nog niets terug gehoord of gezien (over service gesproken).

Uit nieuwsgierigheid heb ik afgelopen weekend op de UPC site een aantal postcodes van familie / kennissen en bekende gecheckt. Groot was mijn verbazing dat ik bij alle ingevoerde postcodes dezelfde mededeling kreeg. Willekeurige (bestaande) postcodes in Ochten, Opheusden, Dodewaard, Zetten, Arnhem, Lienden, Buren, Tiel... het maakt geen fuck uit wat je invoert overal geeft hij dezelfde bovenstaande melding.

Tel uit je winst (0,10 cent per minuut) als iedereen gaat bellen om aangesloten te worden. Zo zou ik er ook voor zorgen dat online aanmelden niet werkt. Vandaag hebben een aantal kennissen van mij gebeld met UPC om zich (zogenaamd) aan te melden voor UPC diensten. In alle gevallen hebben ze als antwoord gekregen dat aanmelden helaas niet mogelijk is omdat ze in een woon collectief wonen. Heb je, je zaakjes dan op orde?

Mijn internet snelheid zal nog wel een tijdje laag blijven. Gelukkig zijn ze in onze regio bezig met glasvezel. Ik heb al zolang gewacht... ik wacht nog maar een tijdje. Altijd beter dan in zee gaan met zo'n ongelooflijke slechte organisatie als UPC.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Erger kunnen ze het niet maken!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Internetradio stations streamen niet meer Opleveringsproblemen 13 10 januari 2015, 13:01
Horizon - ziet laptop niet Algemeen 8 12 juni 2014, 20:32
niet goed opnemen Horizon UPC Digitale televisie 3 09 januari 2014, 11:14
BEN NIET OVERLEDEN! KLACHT!! Klacht over UPC 1 17 september 2013, 14:25
Gebruik UPC Horizon mediabox niet meer verplicht UPC Digitale televisie 2 01 mei 2013, 19:45
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Popeye03:31:46
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

18 februari 2015, 12:04
Doe de Enquête op het Forum bij UPC Digitale Televisie en stem voor behoud van SYFY!!!

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer